Thursday, October 1, 2009

gempa semalam...


salam sumua.... aku baru balik dari keje luar ni on komputer terus tgk blog...
ada jambu depan mata belum makan lagi... satu gelas air kelapa dah abis aku minum... (panjangnya mukadimah ...huhuhu)

akceli aku nak cite kisah semalam.... kena berak2 muntah2 coz banyak sgt makan kerang rebus.. dah pagi tu terpaksa amik mc...kebetulan tu plak hp kena block call opis guna public phone.. terlupa lak semalam ader meeting nasib baik la diaorg jumpa data atas meje aku... pandai gak diaorang cari atas meja aku yang bersepah tu... padan muka diaorg huhuhu..sekali sekala kena dera apa salahnya...

berbalik pada kisah gempa bumi semalam.... petang semalam aku baring mengiring atas sofa sambil tgk tv besa la madam tgh sakit... mual2 loya kepala pening (tak pregnant la ramai yang salah anggap) pastu elok tgh tgk tv sambil mengiring tiba2 badan aku mcam digoyang2 rasa macam ada orang tolak badan nak jatuh ke bawah... pastu tanya husband ada rasa goyang2 tak? 3-4x tanya ni tak puas hati ( kebetulan dia tgh cat dapur masa tu) " mana ada awak tu yang pening sebab tu la rasa macam tu "

Biasa kalo ada gempa aku akan tgk lampu gantung kat meja makan tapi kebetulan pasang kipas jadi lampu tu memang ada gerakan so tak dapat la tgk bezanya...

malam tu tgk berita baru la dia tersengih.. tu la cakap bini tak mau dengar... huh nasib baik la bukan kat Malaysia ... Ya Allah jauhkan la malapetaka tu... kesian orang2 kat indon sana.

3 comments:

Unknown said...

yelah onie..
smlm ngam2 zai smpai pntu rumah dr balik kje, tetiba jek rase cam nk jat0h.. zai igt kan zai yg terhoyong hayang sndri.. hubby p0n rase cam tu gak.. trus lari pi tng0k air dlm kolah, mmg ade k0cak..

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

kesian depa tu ye.. dugaan

oja said...

wehhh sakit lagi ke? kalo sakit makan le lagi kerangan tu...ckpasal kerang ni teringat daku mee kari kt umah hang aritu...ingatkan dpt le pelahap kerang byk2...hampeh ...seko 2 je yg dapat di sauk...uhuk uhuk...my feberet...

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin