Wednesday, October 7, 2009

biskut peanut butter



salam semua... penat ni baru balik dari keje luar.....4 premis hari ni aku lawat 5 termasuk jabatan kimia. keadaan di luar sana panas terik... perut lapar ni... kirim je dgn si mai nasi goreng ayam tanpa telur huhuu.

sebenarnya bukan la nak cite pasal biskut ni sgt pun.. dah tak de entry nak buat........biskut ni sedap tau balik je letak sampel basuh tangan kat toilet then cari biskut ni dalam beg cari gunting then makan.........sedappppp... rasa penut butter + cornflake .Ranguppp... sapa yang suka makan biskut ala2 kacang ni bole la cari cap pari2 ada jual kat tesco melaka.... tesco lain den tak tau la plak... ok till then. bye

2 comments:

sI tEDI said...

beskot buat sendiri ke?

blueCITY said...

salam onie,

heeeeeeeeeeeee best2
suka peanut
cookies pun best

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin