Wednesday, August 19, 2009





Masuk hari ni dah tiga hari berturut2 aku lewat keje... Puncah card merah. Kelmarin 8.01am, semalam 8.04am hari 8.05 am.teruk betul la aku ni... sedar jam dah pukul 7.20pagi. Terus bangun mandi sikit lebih kurang, gosok baju then touch u muka sikit terus g keje. Nasib baik hubby hantar naik moto.Senang cilok2. Kalo naik kete ntah pkul berapa sampai opis.

hari ni plak ade kes ad hoc. kapal berlanggar kat PD. Sume org teknikal kena standby. Tapi yg buat jadual satu bilik ngan org boleh kawteam laaa. kalo tak kena standby smpai pagi esoknya... besa la alasan hubby keje syif tak de org jaga anak. Jadual plak smpai ari sabtu... wa tak bleh beb.. wa nak balik kampung jumpa ayah bonda...

hari ni dapat mkn free.. save duit aku.. mkan soto+ bihun... tak lama lagi nak poso.. kang dah tak leh makan yang susah nak dapat...

ambut posa kat kg la tahun ni... tapi pagi raya kena raya kat muor ptg raya baru blh blk kuantan... apa2 je la malas nak gaduh ngan hubby nanti dapat doso lak. asalkan aku apat balik dah ler... beli 3 pasang baju raya aku dah abis cuba korang kira la.... RM 150+RM 170+RM 150
heheeh... hubby tak leh nak kata ape pasal dia yang suh beli baju siap jahit.. tak yah susah2 nak tempah.... padan muka dia... tapi padan muka aku gak pasal tu duit aku...

kasut raya belum ade...
tapi hubby belikan sembonia pasal takut aku merajuk pasal dia dapat beli timberland then belikan abah dia crocs... amik ati la kunun... macam aku tak tau ..taktik. huh...

anak2 nye baju dah belikan masa JJ card. sume jean.. RM 2 rat gask abih... pandai gak hubby aku pilih. tapi dia pandai g time aku tengah keje ... tak aci!!!.

Well break time already finish.
thats all for today...






3 comments:

khaLifah feDi said...

oh ho hubbymu beli kasut tue sbb thn ni raye kat kg.umah beliau kn onie heheheh..!!!

emm lucu arr..

oja said...

cik onie nanti bwk blk kuih byk2 ..daku ingin serbu umah..pas sembahyang raya jer aku pakat segerombolan g terjah...eh tapi onie blk petang ek...cenggitu serbu mlm leeee...wat bbq ek...tayah byk2 ..satay, aym golek, steak, laksa, nasi himpit, kuih koci jerrr...ok???

Precious said...

Esok bangun pagi2 ek! Hiks!

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin