Tuesday, August 25, 2009

eemm hari ni terasa lambat masa berlalu.... tak tau nak wat ape pun...
actually baru naik dari bercuti.. balik kuantan...
eemmm tapi tahun ni tak sempat nak g bazaar ramadhan di sana.. kalo tak mcm2 diangkut..
hanya hubby dgn adik saje yang pergi...
bazaar ramadhan kat kuantan & pekan still yang the best... mcm2 ada...

ahad lepas aku lepaskan rasa rinduku pada ikan percik masakan ibu... wah syoknya ikan kembong buat ikan percik... dan menu sampingan ikan bakar dan agar2 santan... menjilat jari beb... mmg kenyang giler la.. sampai tak larat nak bangun. betul2 melantak ni...

semalam bergerak dari kuantan sinngah di umah mak mertua dia muar Johor. Eemm terpaksa tunaikan permintaan hubby aku suh buat ayam percik plak...
buat la... takut kang kempunan plak. Aku pun suh dia belikan barang2. ..

tiba2 petang tiada letrik.. jadi malam tu berbuka dengan keadaan romantik sekali gitu...
terbatal niat nak bersahur di kg pasal takut nantu anak2 aku menjerit kepanasan., aku n hubby terpaksa mengambil keputusan untuk balik ke melaka mlm tu jugak.

2 comments:

Oja said...

uwaaaaaaa...kita x dapat lagi pose di kampung...ada kim salam kt org2 kampung x? windu nk jln2 bazar ramadhan kt stadium...uhuk uhuk...

khaLifah feDi said...

oh ho..lik kg yer..awl hang lik?

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin