Monday, June 15, 2009

suamiku


sifat suamiku

1. sorang yang gila2
2. baik
3.sangat peramah...kdg2 bila la nak balik laki aku ni
4. menghormati org tua
5. pandai ambik hati
6. pemaaf
7. selalu ucap terima kasih padaku...aper2 ajer yang aku buat...
8. sangat rajin kemas rumah... tapi aku yang nyepahkan
9.penyayang
10. kdg2 romantik kdg2 tak..
11. penyabar
12.boros aku pun boros gak..
13. kdg2 ader sedikit garang....... takutnyer....hihi
14. Matang...

kisah cintaku berputik ketika aku menghadapi kekecewaan yang gila2...
amat perit ketika itu.....
ketika aku aku hanya berkawan..... aku sering meluahkan rasa hati...dan dia sering mengambil berat.... paling tak dapat dilupakan ktika aku duk hostel aku demam batuk dan selsema....... dia datang bawa ubat.. terharu seh...
sejak dari itu hubungan jadi rapat......
i love u hubby......rakan2 pun ckp hubby aku baik. diorang yang bagi dorongan supaya aku berkawan dengan hubby dan alhamdulillah sehingga sekarang......

No comments:

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin