Monday, June 15, 2009

Diriku saat ini

saat ini sambil mendengar radio fly fm....

sambil mengutuk budak2 dalam bilik ni....
yg tengah kehilangan diari ...
rakanku yang lain bertanya... diari aper...?
dan aku pun menyampuk..."diari seorang gay"

marah gila mamat tu...hukhuk..huk
sorry la budak... ko kan tau mulutku mmmg begini........


ok la ...ni sedikit sifatku kuceritakan......

1. seorang yang pendiam...akan tetapi akan jd becok jika orang ngutuk..ngaco....dan bila tiba2 mulutku dah tak reti diam

2. seorang yang penyanyang... tapi garang...... macam singa daaa....

3. tak berapa cantik tapi syukur nikmat yang Tuhan bagi cukup sifat........

4. Sangat setia pada cinta... tapi akan kecewa gila2 bila dpt tau dipermainkan.... awas ye Hubby...

5. seorang yang pemalas tapi akan rajin bila datang perangai buang tebiat...kalo kat umah tu husband jer yang rajin kemas.......turn aku memasak ngan jaga anak

6. suka ngadap komputer... sampai bdk2 heran duk melekap jer... dah keje aku masuk data nak buat mcm mana mat oii.....

7. ader seorang suami yang sangat penyayang dan kdg2 garang gak dia tu..kdg romantik tiba2 hihihi dan 2 orang anak perempuan..........yang kdg2 baik kdg2 nakal mcm ayahnye masa kecik2 dulu... hihi tak ngaku nakal aku ni....wawawawa....

8. hubby orang Muar dan aku org Kuantan

9. Hubby berdarah jawa dan aku berdarah melayu.... tapi ader campuran jawa gak... keturunan keberapa pun dah tak tau........ bapak yang ckp........

10. jumpa hubby masa study kat poli jb.. mechanical department...senior ngorat junior... aku la junior tu........huhuhuu......... jumpa hubby tahun 2000.. dah bape tahun yek skang???

11. kawan yang knalkan ... muadzam .kat mana ko skang?

12. masa tu jual mahal.... ntah la pasal ader org lain kot....

13. kwn rapat kat poli dulu; kak sal, kak siti, shila tiger, ima budak bangi, widya ,liza, zila, fara(selalu bawa makanan pasal dia org jb).

14. roomate aku hasnita...kejap gaduh kejap baik...tapi mmg baik....kat imegesen melaka dah...










No comments:

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin